Advertisement

Minggu, 23 Juli 2017

poëzie en zang Indonesische kind huishoudelijk werk

Het is gewoon uitgieten
dus wees niet verdrietig
Als je het te lezen ... 

De titel gedicht: Alleen de Lonely Sad Momenteel Kom 

Als de schemering is al niet meer wilde bestralen
en Mataharipun terughoudend om re-shine
Omdat het laat in de middag is geweest,,,
Mentaripun steeds onzichtbare stralen
aangezien de nacht zal komen 

En vanavond treden steeds vaker Bumiku
De nacht wordt steeds eenzaam
Er zijn geen luidruchtige objecten om me heen,,,
Alleen het ruisen van de wind waait uur
vergezeld van donkere nacht 

Geen menselijke stem
alsof alleen ik was
dat vult dit Indonesiaku moederland,,,
Hoewel de maan is zo helder denk dat ik dat ook
het voelt verdrietig toen de avond kwam op deze aarde
Niemand om te vergezellen me verdrietig,,,
in Indonesië dit is mijn ... 

En dank u
hopelijk zinvolle blog artikel
Ik ben de ja ...

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

poëzie en zang Indonesische kind huishoudelijk werk

Het is gewoon uitgieten dus wees niet verdrietig Als je het te lezen ...  De titel gedicht: Alleen de Lonely Sad Momenteel Kom   Al...